Vores idé til Lebuas nye hjemmeside, bestod i, at den skulle præsentere klinikken, og kvinden bag, Panadda, så virkelighedstro som muligt. På den måde er der reel overensstemmelse mellem de to, så folk allerede på inden behandling hos Lebua, er godt forberedt på, hvad de har i vente.
Hjemmesiden byder dig derfor velkommen til Lebua med billeder taget nede fra klinikken i Svendborg. Et sted med plads til ro og velvære, komplimenteres derfor også med dæmpede farver. Vi designede et logo til Lebua, som var i direkte tråd med navnet, der betyder lotusblomst på thailandsk. I buddhistiske filosofi symboliserer lotusblomsten “sindets renhed”, en billedmetafor som gør sig smukt til et sted fyldt med sand velvære. Lotusblomsten blev derfor et gennemgribende element, i den visuelle identitet, også på hjemmesiden.
Senest har vi designet et smukt gavekort, til klinikken, så det er nemt at give den lækre oplevelse videre til én man har kær. Den visuelle identitet styrkes med andre tryksager såsom visitkort, i samme design som hjemmesiden.
Tekstarbejdet på hjemmesiden, har hovedsageligt budt på SEO- arbejde, som kunne være med til at forbedre Lebuas Google rangeringer, men i ligeså høj grad beskrive de enkelte typer behandlinger, som Lebua tilbyder.
Vi både hoster og drifter Lebua.dk, med en fast serviceaftale til 249 kr./mdr. Derudover håndterer vi Lebuas markedsføring og annonceringsarbejde, herunder grafisk arbejde og tekstforfatning.
WordPress siden integrerede vi i dette tilfælde med OnlineBooq.dk, men dette kunne i virkeligheden have været hvilken som helst booking integration – vi rådgiver vores kunder, men valget er i sidste ende deres.