Skovborg + Høgh drømmer om at hjælpe dig ud i et måske uudforsket territorium, hvor du kan sælge flere varer end nogensinde før. Google Shopping er nemlig intet mindre end den perfekte kombination af billeder og tekst.
Mængden af oplysninger om produkt, pris og produktinformation gør, at Google-brugeren nemt kan udskille ikke-ønskværdige produkter fra det, de rent faktisk søger. Derved reduceres antallet af ”nysgerrigheds-klik”, da brugeren kun klikker, hvis de finder dit produkt tiltalende og relevant. De besøgene på din shop, som ledes dertil fra Google Shopping, er derved også langt mere ”købs-parate”, end tilfældet oftest er ved søgeordsannoncer, da de her klikker lidt ”i blinde”.
Derfor peger alle statistikker også på, at konverteringsraten er højere på Google Shopping end på andre typer af Google annoncering.
Det visuelle fanger, og derfor er konverteringsraten oftest også højere, end tilfældet er med Googles andre annonceringsværktøjer.
Du får ved brug af Google Shopping en eller flere af de eftertragtede top-placeringer øverst på Google. Placeret over tekstannoncerne eller ude i venstre side. Vi ved, hvordan du mest effektivt udnytter denne super eksponering, så den kan aflæses i din ordrebog.
Blikfang gør det ikke alene. Du skal ikke blot udvælge de produkter, der skal annonceres med på Google Shopping. Du skal også sørge for, at dit produkt adskiller sig fra konkurrenters produkter, da disse præsenteres side-om-side med dit. Tænk på, hvad der ville få dig selv til at udvælge ét enkelt par hvide sneakers ud af en række med 20 par hvide sneakers.
Google Shopping fungerer ikke som Google Ads. Her kan du ikke selv byde ud fra søgeord. Det er derimod Googles algoritmer, der udvælger dine produkter ud fra dine bud og beskrivelserne i det pågældende feed, som du selv definerer.
Når der søges på et givent produkt, finder Googles system altså selv frem til om dine produkter er relevante for søgningen, og om disse derfor skal vises som annonce på resultatsiden.
Ved klik på annoncen føres google-brugeren direkte ind på din produktside, her bevæger unægtelig ret tæt på en egentlig ordreafgivelse.
Afgørende for din Google Shopping succes er, at du formår at udstyre produkterne i feedet med nøjagtige beskrivelser og de helt rigtige informationer, så Google henter dem, når de er relevante. Den korrekte aflæsning af dine produkter, er både udfordringen og succeskriteriet.
Vi sammensætter intelligente og strategisk sammensatte feeds, som bringer Google brugeren i nærkontakt med din shop.
Foren organisk trafik med betalt annoncering, og kombinér gerne med tekstannoncer, med Google Shopping, derved vil du være nærmest helt umulig at overse.
Vi er bekendt med, at dine avancer er afgørende for, hvilke markedsføringsstrategier du udvælger for at øge salget på produktniveau. Priserne for at markedsføre produktet skal gerne være i overensstemmelse med det, du tjener på produktet.Og derfor er det vigtigt, at du udvælger de rette produkter til din Google Shopping feeds. Hvis ikke din fortjeneste er tilpas stor, så bør du måske udelukkende gå med noget effektiv SEO-indsats eller Tekstannoncer i Google Ads.
Fungerer ikke som Google Ads. Her kan du ikke selv byde ud fra søgeord, det er derimod Googles algoritmer, der udvælger dine produkter ud fra dine bud og beskrivelserne i det pågældende feed, som du selv definerer.
Når der søges på et givent produkt, finder Googles system altså selv frem til om dine produkter er relevante for søgningen, og om disse derfor skal visses som annonce på resultatsiden.
Ved klik på annoncen føres google-brugeren direkte ind på din produktside, her bevæger unægtelig ret tæt på en egentlig ordreafgivelse.
Afgørende for din Google Shopping Succes, er at du formår at udstyre produkterne i feedet, med nøjagtige beskrivelser og de helt rigtige informationer, så Google henter dem, når de er relevante. Den korrekte aflæsning af dine produkter, er både udfordringen og succeskriteriet.
Vi sammensætter Intelligent og strategisk sammensatte feeds, som bringer Google brugeren, i nærkontakt med din shop.
Foren organisk trafik med betalt annoncering, og kombinér dertil gerne med tekstannoncer, med Google Shopping, derved vil du være nærmest helt umulig at overse.
Vi er bekendt med, at dine avancer, er afgørende for, hvilke markedsføringsstrategier du udvælger, til at øge salget på produktniveau. Priserne for at markedsføre produktet skal gerne være i overensstemmelse med det du tjener på produktet, og derfor er det vigtigt, at du udvælger de rette produkter til din Google Shopping feeds. Hvis ikke din fortjeneste er tilpas stor, så bør du måske udelukkende gå med noget effektiv SEO-indsats eller Tekstannoncer i Google Ads.
Det kan være en kende besværligt at opsætte Google Shopping både teknisk og i forhold til, hvordan du anvender værktøjet på den mest profitable vis.
Men med den rette tekniske indsigt så er din Google Shopping rejse klar til at tage sin begyndelse. Kort fortalt så skal din tekniske formåen række til at skabe forbindelse mellem: Din Webshop -> Feed -> Google Merchant Center -> Google Ads.
Desuden er flueben ved en række godkendelsesparametre nødvendige for at få dit feed godkendt hos Google. Din shop skal eksempelvis være SSL-certificeret. Alle shops, der udvikles hos os, er selvfølgelig SSL-certificeret fra ”fødslen” af. Er du i tvivl om, hvorvidt din shop har den rette certificering, så kan du se det ved, om din shop ligger på http eller https. Ligger du på en https, så er du i mål med den rette SSL-certificering.
Når du er kommet godt i gang med Google Shopping, så bør du ikke hvile på laurbærrene, da det er afgørende, at har en proaktiv tilgang til Google Shopping. For eksempel kan udsolgte produkter være ensbetydende med penge direkte ud af vinduet. Konsekvent opdatering, så dine Shopping-annoncer altid er relevante og matcher Google-brugernes søgninger, vil være vejen til din succes.
Vi gør Google Shopping til din salgskanal!
Visse cookies er grundlæggende nødvendige for at gøre hjemmesiden brugbar. Cookiesene aktiverer basale funktioner såsom side-navigation, og giver dig adgang til hele hjemmesiden, herunder også ellers sikret og restriktive områder. Så for, at hjemmesiden og din brugeroplevelse bliver optimal, er disse cookies derfor afgørende og nødvendige.
For at give dig den mest relevante version af hjemmesiden, indsamler vi information om din fortrukne brug af siden. Om hvilket sprog du ønsker hjemmesiden vist i, eller hvilken region du finder relevant. Hjemmesidens indhold vises derved, så den imødekommer dine personlige præferencer.
Vi ønsker at giver dig den bedst mulige oplevelse, når du besøger hjemmesiden. Derfor indsamler vi oplysninger, om din færden på siden, så vi kan skabe den mest relevante og interessante hjemmeside for dig. På denne måde kan vi optimere hele din brugeroplevelse og levere et personligt indhold til dig. Data herfra bruges til at styrke hjemmesidens effektivitet, design/opbygning og udarbejde markedsanalyser.
Vores hjemmeside skal være relevant for dig, og derfor indsamler vi oplysninger om, hvilke produkter, services eller andre ting, der interesserer dig. Derved kan vi sørge for, at du udelukkende får vist annoncer, du måtte finde interessante. Vi samarbejder med andre virksomheder og hjemmesider, så du andre steder på Internettet også vil føle dig personligt henvendt med relevant indhold. Læs mere om, hvordan dine oplysninger deles eksternt.