BuusVine.dk

Når det hele flasker sig med en

WooCommerce webshop

Nordjysk beskedenhed kan ikke tappes, vi forsøgte derfor i stedet at fylde WooCommerce webshoppen, op med en flot præsentation af Buus' ekspertviden og de eksklusive håndplukkede produkter, som du IKKE finder på hylden, i dit lokale supermarked. À la vôtre, skål, cheers ...

Sluk tørsten

i version 3.0

De dygtige herrer bag BuusVine.dk, har virkelig styr på de fyldige og smagfulde druer. Deres viden er enorm, og det har ført til, at de har specialiseret sig i en mere unik del af vinbranchen – nemlig feinschmecker-vin fra specifikt udvalgte mindre vingårde, der kun producerer begrænsede antal flasker hvert år.

I begyndelsen indledte vi samarbejdet med Hans og Oskar Buus, da de kom til os med en eksisterende webshop, der ikke præsterede som ønsket. Efter en periode, hvor vi optimerede deres shop, gik BuusVine.dk all in, og bad os udvikle en nye WooCommerceshop. Forbedringerne kunne måles direkte på konverteringsraten, og efter nogle år med stor tilfredshed, eksisterede ønsket om et helt nyt design med endnu flere fede funktioner – så vi gik i gang med en aromafyldt ny webshop til Busvine.dk, hvilket repræsenterede vores version 3.0 af webshoppen.

Vin i mange farver

Idéen bag den nye webshop var, at den skulle være med brugervenlig, og guidende ift. at hjælpe den besøgende med at finde netop den vin, som vedkommende måske ikke vidste de søgte. Vi ønskede, at understrege Hans og Oscars store kærlighed og viden om vin, og gøre deres ekspertise mere tilgængelig på shoppen. Du vil nu nemt, kunne orienterer dig omkring, hvilke vin, der passer bedst til en bestemt servering af mad eller hvad, der kendetegner vinens smagsprofil ved flotte og stemningsfyldte illustrationer.

Har du stadig svært ved at bestemme dig blandt de eksklusive flasker? Derfor implementerede vi en chatfunktion, som gør, at du kan chatte live med en af Buus’ vin aficionadoer. I det costum kodet design/tema vi skabte til webshoppen, kan BuusVine selv skifte webshoppen domminerende farver, og derved have en dynamisk shop, som skifter karakter eksempelvis efter årstid, højtid, eller hvilke vine man har et særlig fokus på i en periode. Temaet kan nemt skiftes fra grøn, orange, rød eller rosa.

Kunsten at sælge kvalitetsvin online

BuusVine.dk går meget op i hurtig og effektiv levering, og derfor var det vigtigt for dem, at kunden ved, hvornår de kan forvente at modtage deres ordre. Vi implementerede der en “sticky” counter, der følger med kunden rundt på shoppen, så man hele tiden kan følge med i, hvornår man skal aflægge sin ordre for at modtage den allerede i morgen.

BuusVines markedsføring via Google Ads varetager vi stadig. Derudover hoster vi shoppen, og BuusVine har ligeledes en Serviceaftale hos os.

På den webshop(2.0) vi tidligere udviklede til BuusVine, havde vi udviklet nogle lækre funktioner, som er blevet “genbrugt” på den nye webshop. Herunder den pop-up med alders bekræftelse, som er lovpligtig på alle online webshops, der sælger alkohol. En anden skræddersyet funktionalitet vi lavede til BuusVine.dk, som også lever videre på den nye shop er funktionen med den automatiske mængderabat, der ændrer varens pris, ved køb af X antal flasker.

Ja tak, jeg vil gerne ringes op
Gerne i tidsrummet:
VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

Man - Tor:9:00 - 17:00
Fre:9:00 - 16:00
lør - Søn:Lukket
TELEFONERNE ER ÅBNE
TELEFONERNE ER ÅBNE
FOR NØDSUPPORT