Den magiske og nærmest glimtende visuelle identitet, blev understøttet af et logo i direkte tråd med det resterende univers fyldt med tryllestøv. Designet er unikt og skræddersyet, og koden bag ligeså. Booking-formularen, er også costum made, og sender automatiske forespørgslen fra den besøgende videre til Pers mailadresse.
Billederne på alle undersider producerede vi med samme fokus på trylleri og magi, så de passede visuelt ind.
På linje med den grafiske tråd, har vi lavet tryksager til Per. Hans visitkort er eksempelvis trykt i ægte tryllekunstnerstørrelse – nemlig i A6.
Per havde en klar forståelse for shows og dertil, hvad han gerne ville formidle herom. Han skrev derfor selv teksterne, men senere hen SEO optimerede vi dog disse. I tryllebranchen, er konkurrencen hård, og derfor var det vigtigt for Per, at rangere højt oppe på Google.
Derfor laver vi tilbagevendende link-building for Lej-en-tryllekunstner.dk, så hans placering på Google forbliver helt i top.
Derudover holder vi Per, godt oppe på annonceringsfronten, vi administrerer nemlig hans Google Ads konto.