Sachi Sushi, agerer i et japansk fusionskøkken med hele 4 fysiske restauranter på Sjælland, og uendelig mange ruller sushi bag sig. På www.Sachisushi.dk, er vi selv trukket i forklædet og har fusioneret WordPress, med online madbestilling og et betalingsmodul, som man også kender dét fra webshops i WooCommerce.
Hele ordre systemet, er costum-kodet, og skabt i tæt samarbejde med Sashi Sushi, så det kunne indeholde alle de funktioner, som deres medarbejdere i restauranterne og deres kunder efterspørger. Særlige variationsmuligheder i deres menukort, gjorde at denne også var langt fra standard, hvor man blot vælger et nummer i rækken. Dertil var det også nødvendigt, at menukortet kunne varieres fra restaurant til restaurant.
Hjemmesiden fungerer som bestillingsplatform, og hver bestilling genererer en pop-up besked til den pågældende restaurant, som derefter godkender eller afviser bestillingen, en SMS-integration, sørger herefter for, at der udsender en SMS, med et svar til vedkommende, der placerede bestillingen. Ønsker den besøgende, at booke et bord, så udsendes en bekræftelse samt reminder på dette.
Andre skræddersyet funktioner, der kodet fra vores hånd af, er brugen af rabatkoder og muligheden for visning i flere sprog.
Oplægget til det visuelle udtryk, var et mørkt univers med mindre røde effekter og fremtrædende ikoner. Resultatet er en hjemmeside, hvor sushien, får lov at stå frem som de små kunstværker de er. Vi lod siden stå helt moderne med asiatisk inspirerede ikoner, hvor stærke referencer fra asiatisk cuisine, er repræsenteret. Således ses også en klassisk ”burgermenu” øverst i venstrehjørne, flydende forvandle sig til spisepinde.
Frem for en flad mørk baggrund, tilføjede vi lidt baggrundseffekt. Med disse hyldes japansk kunst og kultur med subtile outline af de traditionelle bølger i baggrunden. Bølgen er afbilledet på mange af de største kunstmuseer rundt i verden, som en del af de kendte japanske træsnit kaldet ukiyo-e.